Echo

很多人说 人生像是一次旅途 总是过得匆匆 期盼着目的地 错过了很多风景 我很幸运 在我三十岁的时候 可以和我喜欢的人 撇开所谓的人生 真正上路 走走看看 有海风 有大洋 有路 有音乐 有酒 有阳光 也有星空

2015.4.10

You know what Francis said to me when he proposed?
你知道弗兰西斯向我求婚时说了什么吗?

I remember his exact words.
他说的每个字我都记得。

He said,"Claire,if all you want is happiness,say on.
他说,“克莱尔,如果你只是想要幸福,那就拒绝吧。

I'm not gonna give you a couple of kids,and count the days until retirement.
我不会跟你生一堆孩子,然后数着日子等退休。

I promise you freedom from that.
我保证你免受这些痛苦。

I promise you'll never be bored."
也永远不会无聊。”

You know,he was the only man …
他是唯一一个~

and there were a lot of others who proposed.But he was the only one who understood me.
有很多人向我求婚。但他是唯一一个懂我的。

He didn't put me on some pedestal.He knew that I didn't want to be adored or coddled.
他没把我看作什么女神他知道我不想受崇拜或者溺爱。

So he took my hand and he put a ring on it.
于是他拉起了我的手,为我戴上了戒指。

Because he knew I'd say yes.
因为他知道我会答应的。

He's a man who knows how to take what he wants.
他懂得如何获得他想要的东西。

in K M



评论(3)

热度(2)